onsdag 21 oktober 2009

Det är inte så svårt att vara faster när det finns en pool på gården...

Jag minns en kväll tidigt i våras då min bror ringde mig på mobilen. Jag berättade att jag planerade att åka tillbaka till Prachuab och stanna där, ett halvår. Då tjoade han och berättade att de precis fått allt iordning för att åka ut, hela familjen, till Bangkok. Hurra! Att få vara här samtidigt. En trygghet och en förmån, verkligen, trots att det är några timmars bilväg mellan oss.


Isaac, Judith och John. I den ordningen. Vi hade en heldag för oss själva. Vi tryckte i oss godis, glass och tårta och badade i poolen. Här är det mysigt kvällsdopp.

Miriam är barnens mamma.


David är barnens pappa, tillika min bror. Givetvis är det ett Hallo Kitty- paraply.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar