onsdag 25 november 2009

Klaver

Jag har trampat i ett klaver. Svårigheten är bara att jag inte riktigt vet i vilket klaver jag har satt min fot i. Således vet jag inte hur jag skall göra för att komma tillrätta med problemet. Sådant kan livet vara. Jag skall konferera i morgon. Tyvärr verkar personen i fråga inte vilja prata med mig. Jag får prata med personens pappa istället. I morgon skall vi till Hua Hin och leta kaffebryggare. Lite pinsamt att behöva gå til någons pappa för att lösa problem, men vad skall jag göra... I sinom tid är problemet löst. Jag skall be allra ödmjukast om ursäkt.

3 kommentarer:

  1. Tänk vad enkelt det INTE är: Obegripligheter? Till höger tack. Universella förklaringar? Det blir till vänster. Lokala och/eller individuella egenheter och ömma tår? Ja det blir rakt fram. Ha en bra dag!/KRM GRD

    SvaraRadera
  2. halloj.

    jag läseer att du har bosatt dig i Thailand, vilken grej ;)
    fast det är iofs kanske inget nytt för dig om du gick i den skolan där, har du vuxit upp i Thailand??

    modigt iaf, jag själv vågar knappt gå till konsum ensam :)

    hoppas ditt dilemma löser sig också.

    /smultris

    SvaraRadera
  3. Jag vill höra mer när det gäller ditt musicerande på klaviaturet! Hur går det annars med spelandet? Flöjtar du något?

    SvaraRadera